حل مسائل فصل ۴ میانه ۱ تاری وردی

حل مسائل فصل ۴ میانه ۱ تاری وردی

حل مسائل کتاب میانه ۱ تاری وردی (فصل ۴)

حل تشریحی تمارین فصل ۴ میانه ۱ تاری وردی

 

در پست قبلی در سایت رهاسل ، برای شما حل مسائل کتاب حسابداری میانه ۱ نوروش را قرار دادیم که می توانید از آن استفاده کنید. در این صفحه از فروشگاه فایل رهاسل برای شما حل مسائل فصل ۴ حسابداری میانه ۱ تاری وردی را قرار دادیم. این فایل به صورت تشریحی است و شامل حل تمامی مسائل مربوط به فصل ۴ می باشد. فایل به صورت دست نویس با کیفیت بسیار بالا می باشد برای مشاهده توضیحات بیشتر و تهیه و دانلود حل تشریحی مسائل فصل ۴ میانه ۱ تاری وردی در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

روش تجدید ارزیابی در حسابداری میانه ۱ تاری وردی : 

پس از شناخت دارایی ثابت ، چنانچه ارزش منصفانه به‌گونه‌ای اتکاپذیر قابل اندازه‌گیری باشد ، باید آن را به مبلغ تجدید ارزیابی یعنی ارزش منصفانه در تاریخ تجدید ارزیابی پس از کسر استهلاک انباشته و کاهش ارزش انباشته بعد از تجدید ارزیابی ، ارائه کرد. در این فصل از این کتاب ، تمامی موارد مربوط به روش تجدید ارزیابی به صورت کامل توضیح داده شد و همچنین مسائل زیادی قرار گرفته است که ما تمامی آنها را را برای شما حل کردیم. همچنین حل تشریحی فصل چهارم کتاب جمشید اسکندری که مربوط به حسابداری دارایی های نامشهود می باشد را هم برای شما در پست های جداگانه قرار دادیم.

 

اهمیت فایل حل تشریحی فصل ۴ کتاب حسابداری میانه تاری وردی :

یکی از کتاب هایی در چند سال اخیر به عنوان پُر مخاطب ترین کتاب تخصصی دوره کارشناسی برای درس حسابداری میانه معرفی شده ، همین کتاب حسابداری میانه ۱ تاری وردی می باشد. ما سعی کردیم به دلیل درخواست کاربران ، بهترین حل تشریحی را برای این فصل از این کتاب تهیه و تنظیم کنیم. فایل مورد نظر به صورت دست نویس می باشد و با فرمت PDF برای شما قرار دادیم. که میتوانید بعد از خرید فایل مورد نظر را دانلود و استفاده کنید. 

 

سرفصل های مهم فصل ۴ میانه ۱ تاری وردی شامل : 
  • شناخت اولیه و تعیین بهای تمام شده 
  • دارایی های نامشهود ایجاد شده 
  • تحصیل دارایی از طریق معاوضه
  • روش تجدید ارزیابی 
  • واگذاری و کنارگذاری
  • کاهش ارزش

 

راهنمایی برای خرید فایل : 

اگر در مورد نحوه خرید فایل ها ، سوالی دارید پیشنهاد می کنیم که حتماً ، بخش آموزش خرید از سایت را مشاهده کنید و در صورت نیاز به پشتیبانی می توانید به شماره همراه ۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷ پیام بدهید. ما به صورت ۲۴ ساعته در تلگرام و ایتا پاسخگویی شما هستیم. ضمناً اگر مجموع خرید شما بالای ۱ میلیون تومان از سایت رهاسل باشد برای گرفتن تخفیف ، قبل از خرید به تلگرام ما پیام دهید تا برای شما حتماً تخفیف مورد نظر را لحاظ کنیم.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا