حل مسائل فصل ۳ اصول حسابداری ۱ خواجوی

حل مسائل فصل ۳ اصول حسابداری ۱ خواجوی

حل مسائل کتاب اصول حسابداری ۱ خواجوی (فصل ۳)

حل تشریحی مسائل فصل ۳ اصول حسابداری ۱ خواجوی 

 

در پست قبلی در سایت رهاسل ، برای شما حل مسائل کتاب اصول حسابداری ۱ ویدا مجتهدزاده را قرار دادیم که می توانید از آن استفاده کنید. در این صفحه از فروشگاه فایل رهاسل برای شما حل مسائل فصل ۳ اصول حسابداری ۱ خواجوی را قرار دادیم. این فایل به صورت تشریحی است و شامل حل تمامی مسائل مربوط به فصل ۱ می باشد. فایل به صورت دست نویس با کیفیت بسیار بالا می باشد برای مشاهده توضیحات بیشتر و تهیه و دانلود حل تشریحی مسائل فصل ۳ اصول حسابداری ۱ خواجوی در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

کاربرگ صورت مغایرت در اصول حسابداری خواجوی : 

همان طور که از نام این نوع کاربرگ مشخص است با استفاده از آن می توان تمامی تضادها و مغایرت هایی که در حساب ها وجود دارد را بررسی نمود. از کاربرد این نوع کاربرگ حسابداری می توان به مطابقت دادن مانده حساب های دریافتنی با تأییدیه های دریافتی مشتری و همچنین بررسی مبالغ ثبت شده در حساب ها و تطبیق آن ها با اسناد اشاره نمود. از این نوع کاربرگ حسابداری نیز می توان برای رسیدگی به حساب های پرداختی و دریافتنی ، موجودی کالا و نقد استفاده نمود. در این فصل از این کتاب ، تمامی موارد مربوط به کاربرگ صورت مغایرت به صورت کامل توضیح داده شد و همچنین مسائل زیادی قرار گرفته است که ما تمامی آنها را را برای شما حل کردیم. همچنین حل تشریحی فصل سوم کتاب جمشید اسکندری که مربوط به فرآیند تعدیل حساب ها می باشد را هم برای شما در پست های جداگانه قرار دادیم.

 

اهمیت فایل حل تشریحی فصل ۳ کتاب اصول حسابداری یک خواجوی :

یکی از کتاب هایی که در آیدی پشتیبانی تلگرام به صورت مکرر درخواست داشتید تا حلش کنیم ، همین کتاب اصول حسابداری ۱ خواجوی می باشد. ما سعی کردیم به دلیل درخواست کاربران ، بهترین حل تشریحی را برای این فصل از این کتاب تهیه و تنظیم کنیم. فایل مورد نظر به صورت دست نویس می باشد و با فرمت PDF برای شما قرار دادیم. که میتوانید بعد از خرید فایل مورد نظر را دانلود و استفاده کنید. 

 

سرفصل های مهم فصل ۳ اصول حسابداری ۱ خواجوی شامل : 
  • هزینه های معوق
  • درآمدهای معوق
  • فرآیند بستن حساب ها 
  • ترازنامه طبقه بندی شده
  • مراحل تهیه و تنظیم کاربرگ

 

راهنمایی برای خرید فایل : 

اگر در مورد نحوه خرید فایل ها ، سوالی دارید پیشنهاد می کنیم که حتماً ، بخش آموزش خرید از سایت را مشاهده کنید و در صورت نیاز به پشتیبانی می توانید به شماره همراه ۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷ پیام بدهید. ما به صورت ۲۴ ساعته در تلگرام و ایتا پاسخگویی شما هستیم. ضمناً اگر مجموع خرید شما بالای ۱ میلیون تومان از سایت رهاسل باشد برای گرفتن تخفیف ، قبل از خرید به تلگرام ما پیام دهید تا برای شما حتماً تخفیف مورد نظر را لحاظ کنیم.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا