حل تشریحی مسائل فصل ۱۰ حسابداری مدیریت نیکبخت چاپ ۱۴۰۱

حل تشریحی مسائل فصل ۱۰ حسابداری مدیریت نیکبخت چاپ ۱۴۰۱

حل مسائل کتاب حسابداری مدیریت نیکبخت (فصل ۱۰)

حل تشریحی مسائل فصل ۱۰ حسابداری مدیریت نیکبخت

 

در پست قبلی در سایت رهاسل ، برای شما حل مسائل کتاب حسابداری مدیریت پرویز بختیاری را قرار دادیم که می توانید از آن استفاده کنید. در این صفحه از فروشگاه فایل رهاسل برای شما حل مسائل فصل ۱۰ حسابداری مدیریت نیکبخت را قرار دادیم. این فایل به صورت تشریحی است و شامل حل تمامی مسائل مربوط به فصل ۱۰ می باشد. فایل به صورت دست نویس با کیفیت بسیار بالا می باشد برای مشاهده توضیحات بیشتر و تهیه و دانلود حل تشریحی مسائل فصل ده حسابداری مدیریت محمدرضا نیکبخت در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

تولید به هنگام یا JIT در حسابداری مدیریت محمدرضا نیکبخت و زهرا دیانتی : 

تولید در این سیستم ، تنها در صورتی انجام می شود که سفارشی توسط مشتریان ثبت شده باشد ، به عبارت دیگر محصولات در همان لحظه‌ای تولید می شوند که مورد نیاز باشند. این رویکرد که فعالیت های تولید را بهینه می کند ، موجودی را کاهش می دهد و هماهنگی با تامین کنندگان را ارتقا می دهد ، تعامل نزدیکتری بین سازمان و مشتری ایجاد می کند و بهبود سطح رضایتمندی مشتری از محصولات را به دنبال دارد. در این فصل از این کتاب ، تمامی موارد مربوط به تولید به هنگام یا JIT به صورت کامل توضیح داده شد و همچنین مسائل زیادی قرار گرفته است که ما تمامی آنها را را برای شما حل کردیم. همچنین حل تشریحی مسائل فصل دهم حسابداری مدیریت نوروش که مربوط به اقدام به هنگام می باشد را هم برای شما در پست های جداگانه قرار دادیم.

 

اهمیت فایل حل تشریحی فصل ۱۰ کتاب حسابداری مدیریت نیکبخت :

برای کار به عنوان حسابدار مدیریتی باید توانایی‌ های خود را چه از نظر علمی و چه از نظر عملکردی در نظر بگیرید. کار در رشته حسابداری مدیریت نیازمند مهارت‌های فنی است. نمی‌توانید انتظار داشته باشید که تنها با دانستن اصول حسابداری و مفاهیم اولیه بتوانید مسئولیت‌های حسابدار مدیریت را بر عهده بگیرید. ما سعی کردیم به دلیل درخواست کاربران ، بهترین حل تشریحی را برای این فصل از این کتاب تهیه و تنظیم کنیم. فایل مورد نظر به صورت دست نویس می باشد و با فرمت PDF برای شما قرار دادیم. که میتوانید بعد از خرید فایل مورد نظر را دانلود و استفاده کنید. 

 

سرفصل های مهم فصل ۱۰ حسابداری مدیریت محمدرضا نیکبخت شامل : 
  • مهمترین اهداف تولید به هنگام
  • مزایای سیستم تولید به هنگام
  • ویژگی های سیستم خرید به هنگام
  • تأثیر سیستم اقدام به هنگام بر تصمیم گیری
  • سیستم تولید به هنگام و قابلیت ردیابی هزینه های سربار
  • سیستم تولید به هنگام و تخصیص هزینه های مراکز خدماتی 

 

راهنمایی برای خرید فایل : 

هم اکنون روی سایت ، حل تشریحی فصل ۱۰ به صورت فایل pdf قرار گرفته ، لذا برای دریافت فایل مربوطه ، روی دکمه پرداخت زیر کلیک کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا