حل تشریحی مسائل فصل ۱۰ حسابداری مدیریت پرویز بختیاری

حل تشریحی مسائل فصل ۱۰ حسابداری مدیریت پرویز بختیاری

حل مسائل کتاب حسابداری مدیریت پرویز بختیاری (فصل ۱۰)

حل تشریحی مسائل فصل ۱۰ حسابداری مدیریت پرویز بختیاری

 

در پست قبلی در سایت رهاسل ، برای شما حل مسائل کتاب حسابداری مدیریت یونس نهندی و علی اصغر فرج زاده و اکبر کنعانی را قرار دادیم که می توانید از آن استفاده کنید. در این صفحه از فروشگاه فایل رهاسل برای شما حل مسائل فصل ۱۰ حسابداری مدیریت پرویز بختیاری را قرار دادیم. این فایل به صورت تشریحی است و شامل حل تمامی مسائل مربوط به فصل ۱۰ می باشد. فایل به صورت دست نویس با کیفیت بسیار بالا می باشد برای مشاهده توضیحات بیشتر و تهیه و دانلود حل تشریحی تمارین فصل ده حسابداری مدیریت پرویز بختیاری در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

میزان اقتصادی سفارش در حسابداری مدیریت پرویز بختیاری : 

به تعداد ایده‌آل سفارشات یک شرکت اشاره دارد. مقدار سفارش اقتصادی تعداد سفارشاتی است که کسب و کار شما می‌تواند با کمترین هزینه ، مانند نگهداری موجودی (ذخیره‌سازی محصولات قبل از رسیدن به دست مشتریان) ، به طور موفقیت آمیزی انجام دهد. در این فصل از این کتاب ، تمامی موارد مربوط به میزان اقتصادی سفارش به صورت کامل توضیح داده شد و همچنین مسائل زیادی قرار گرفته است که ما تمامی آنها را را برای شما حل کردیم. همچنین حل تشریحی تمارین فصل دهم حسابداری مدیریت نوروش که مربوط به روش های کمی در حسابداری مدیریت می باشد را هم برای شما در پست های جداگانه قرار دادیم.

 

اهمیت فایل حل تشریحی فصل ۱۰ کتاب حسابداری مدیریت بختیاری :

حسابدار مدیریت با تحصیل در این رشته و کسب مهارت و تخصص در این زمینه تقریبا به توانایی های مدیریتی بسیاری هم دست پیدا می‌کند. علاوه بر اینکه حسابدار مدیریت در زمینه های مختلف مالی به دانش خوبی دست پیدا می‌کند ، می‌تواند این دانش حسابداری خود را با توانایی های مدیریتی کسب شده ترکیب کند و در کسب و کارها نقش مهمی ایفا کند. یکی از کتاب هایی در چند سال اخیر به عنوان پر مخاطب ترین کتاب تخصصی دوره کارشناسی ارشد برای درس حسابداری مدیریت معرفی شده ، همین کتاب حسابداری مدیریت پرویز بختیاری می باشد. ما سعی کردیم به دلیل درخواست کاربران ، بهترین حل تشریحی را برای این فصل از این کتاب تهیه و تنظیم کنیم. فایل مورد نظر به صورت دست نویس می باشد و با فرمت PDF برای شما قرار دادیم. که میتوانید بعد از خرید فایل مورد نظر را دانلود و استفاده کنید. 

 

سرفصل های مهم فصل ۱۰ حسابداری مدیریت پرویز بختیاری شامل : 
  • میزان اقتصادی سفارش
  • موجودی (ذخیره) احتیاطی
  • برنامه ریزی و کنترل موجودی ها
  • برنامه ریزی خطی و قیمت های سایه
  • روش های محاسباتی برنامه ریزی خطی
  • فرموله کردن مسائل مربوط به برنامه ریزی خطی

 

راهنمایی برای خرید فایل : 

اگر به فایل pdf حل تشریحی فصل ۱۰ ، نیاز دارید از از طریق دکمه پرداخت زیر اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا