دانلود حل تشریحی حسابداری دولتی کنکور ارشد حسابداری سال ۹۹

حل تشریحی حسابداری دولتی ارشد ۹۹

دانلود حل تشریحی حسابداری دولتی ارشد ۹۹ رشته حسابداری 

************************************

روش خواندن و مطالعه درس حسابداری و حسابرسی دولتی در کنکور ارشد حسابداری :

روش خواندن و مطالعه درس حسابداری دولتی در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری، در گرایش حسابداری عمومی به خاطر ضریب ۳ و اینکه یکی از دروس مهم کنکور کارشناسی ارشد حسابداری است ، جایگاه بسیار ویژه ای دارد. حسابداری دولتی ۱۰ سوال را در کنکور به خود اختصاص می دهد. درس حسابداری دولتی شامل مباحث مختلفی است که کسانی که لیسانس حسابداری دارند و یا در دوره لیسانس حسابداری مشغول به تحصیل می باشند ، آن ها را خوانده اند. مباحث حسابداری دولتی ترم آخر تشکیل دهنده درس حسابداری دولتی در کنکور ارشد حسابداری است. برای شروع به مطالعه این درس پس از انتخاب بهترین منبع ، مطالب پایه ای و اصلی را در ابتدا بخوانید تا پایه مورد نیاز برای درس حسابداری دولتی در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری برای شما فراهم شود. 

نمونه تست های حسابداری و حسابرسی دولتی در کنکور ارشد حسابداری :

برای نمونه تست های دیگر می توانید از تست های کنکور ارشد مدیریت در سال های گذشته استفاده کنید. داوطلبی که تغییر رشته به حسابداری داده است باید به روش دیگری این درس را بفهمد و تست بزند.

 

جهت کسب اطلاع از کارنامه داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد در گرایش های مختلف رشته حسابداری سال های گذشته می توانید به لینک زیر مراجعه کنید : 

رتبه های قبولی داوطلبین کنکور ارشد حسابداری

 

معرفی منابع کنکور ارشد حسابداری

« حسابداری و حسابرسی دولتی »

ضریب این درس برای رشته حسابداری صفر و برای رشته های حسابرسی و حسابداری مدیریت صفر بوده و فقط در گرایش بخش عمومی تأثیر گذار می باشد. این درس تحت عناوین مختلف (حسابداری دولتی) در طول چند ترم حدوداً در قالب ۴ واحد در دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود و تعداد سوالات آن در کنکور کارشناسی ارشد ۱۰ سؤال می باشد.

بیشتربخوانید : دانلود کتاب های لقمه طلایی ویژه ارشد // منبع ارشد حسابداری

 

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته حسابداری در دانشگاه های سراسری :

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته حسابداری متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

 

کار اختصاصی از گروه آموزشی حسابداران برتر

حل تشریحی حسابداری و حسابرسی دولتی ارشد ۹۹

************************

سوالی دارید تلگرامی از پشتیبانی ما بپرسید :

۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷

************************

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا