حل تمارین فصل ۴ اصول حسابداری ۲ نوروش و شیرزادی

حل تمارین فصل ۴ اصول حسابداری ۲ نوروش و شیرزادی

حل تمارین کتاب اصول حسابداری ۲ نوروش و شیرازدی (فصل ۴)

حل تشریحی تمارین فصل ۴ اصول حسابداری ۲ نوروش و شیرزادی 

 

در پست قبلی در سایت رهاسل ، برای شما حل مسائل کتاب اصول حسابداری ۲ محمدحسین ودیعی را قرار دادیم که می توانید از آن استفاده کنید. در این صفحه از فروشگاه فایل رهاسل برای شما حل تمارین فصل ۴ اصول حسابداری دو نوروش و شیرزادی را قرار دادیم. این فایل به صورت تشریحی است و شامل حل تمامی تمارین مربوط به فصل ۴ می باشد. فایل به صورت دست نویس با کیفیت بسیار بالا می باشد برای مشاهده توضیحات بیشتر و تهیه و دانلود حل تشریحی تمارین فصل چهار اصول حسابداری ۲ ایرج نوروش و شیرزادی در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

فروش اوراق قرضه به صرف در اصول حسابداری نوروش و شیرزادی : 

در حالت فروش اوراق قرضه به صرف مبلغی بیش از مبلغ اسمی اوراق قرضه به شرکت فروشنده پرداخت می شود در حالیکه شرکت در سر رسید فقط مبلغ اسمی اوراق قرضه را پرداخت می نماید. این فصل از این کتاب ، تمامی موارد مربوط به صورت تغییرات در حقوق صاحبان سهام به صورت کامل توضیح داده شد و همچنین تمارین زیادی قرار گرفته است که ما تمامی آنها را را برای شما حل کردیم. همچنین حل تشریحی فصل چهارم اصول حسابداری ۲ جمشید اسکندری که مربوط به اوراق قرضه می باشد را هم برای شما در پست های جداگانه قرار دادیم.

 

اهمیت فایل حل تشریحی فصل ۴ کتاب اصول حسابداری دو نوروش :

یکی از کتاب هایی در چند سال اخیر به عنوان پر مخاطب ترین کتاب تخصصی دوره کارشناسی برای درس اصول حسابداری معرفی شده ، همین کتاب اصول حسابداری دو نوروش و شیرزادی می باشد. ما سعی کردیم به دلیل درخواست کاربران ، بهترین حل تشریحی را برای این فصل از این کتاب تهیه و تنظیم کنیم. فایل مورد نظر به صورت دست نویس می باشد و با فرمت PDF برای شما قرار دادیم. که میتوانید بعد از خرید فایل مورد نظر را دانلود و استفاده کنید. 

 

سرفصل های مهم فصل ۴ اصول حسابداری ۲ نوروش و شیرزادی شامل : 
  • تأمین مالی شرکتها
  • ارزش بازار اوراق قرضه
  • فروش اوراق قرضه به صرف
  • پرداخت بهره اوراق قرضه
  • هزینه های صدور اوراق قرضه

 

راهنمایی برای خرید فایل : 

یکی از راه هایی که می توانید حل تشریحی فصل ۴ را به صورت فایل pdf دانلود کنید همین دکمه پرداخت زیر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا