دانلود حل تشریحی ریاضیات عمومی کنکور ارشد حسابداری سال ۹۹

حل تشریحی ریاضیات عمومی ارشد ۹۹

دانلود حل تشریحی ریاضیات عمومی ارشد ۹۹ رشته حسابداری 

************************************

روش خواندن و مطالعه درس ریاضیات عمومی در کنکور ارشد حسابداری :

بهترین کار برای تقویت درس حسابداری مالی در یک ماهه آخر :

برای خواندن درس ریاضی ابتدا شرح درس را بخوانید و مثال های هر سرفصل را حل کنید و نکات مهم را یادداشت کنید. سپس به سراغ تست ها بروید و سعی کنید بدون نگاه کردن به پاسخ ها آن ها را جواب دهید. تست هایی که برایتان دشوار است را علامت گذاری کنید تا در دوم مطالعه به آن ها مراجعه کنید و خود را محک بزنید، سپس پاسخ آن ها را بخوانید و دوباره خودتان آن ها را حل کنید. 

روش خواندن و برنامه ریزی درس ریاضی کنکور کارشناسی ارشد حسابداری برای داوطلبانی که ضعیف هستند از انتخاب منابع شروع می شود و بعدش با کتاب های ساده تر را انتخاب کرده و اصل مطالب را فراگیرند و از تمرینات و مثال ها غافل نشوند ولی داوطلبان قوی تر روی تست ها بیشتر تمرکز کنند تا سرعت عمل بهتری پیدا کنند. برای تمرین بیشتر حتماً از فایل پیش بینی کنکور ارشد حسابداری که هر ساله منتشر می کنیم غافل نباشید. 

 

جهت کسب اطلاع از کارنامه داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد در گرایش های مختلف رشته حسابداری سال های گذشته می توانید به لینک زیر مراجعه کنید : 

رتبه های قبولی داوطلبین کنکور ارشد حسابداری

 

معرفی منابع کنکور ارشد حسابداری

« ریاضیات عمومی »

توصیه مهمی که به داوطلبین داریم این است به جای اینکه درسنامه های طولانی بخوانید ولی نتیجه نگیرید یک منبع مهم بخوانید و مکرر تمرین کنید تا به سطح آمادگی بالایی برسید برای این کار سعی کنید منابع موسسه حسابداران برتر را تهیه کنید که کاملا رویکرد تستی دارد و برای قبولی شما بسیار مفید خواهد بود. 

دقت کنید : منابع ارشد حسابداری موسسه حسابداران برتر برای کسانی مفید می باشد که حداقل ۲۰ درصد از مطالب رشته حسابداری را بلد باشند و گرنه از تهیه این کتاب خودداری کنند چون سطح کتاب بالا می باشد و ویژه کنکور ارشد حسابداری.

بیشتربخوانیددانلود کتاب لقمه طلایی ریاضیات عمومی ویژه ارشد // منبع ارشد حسابداری

 

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته حسابداری در دانشگاه های سراسری :

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته حسابداری متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

 

کار اختصاصی از گروه آموزشی حسابداران برتر

حل تشریحی ریاضیات عمومی ارشد ۹۹

************************

سوالی دارید تلگرامی از پشتیبانی ما بپرسید :

۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷

************************

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا