دانلود حل تشریحی ریاضی و آمار کنکور ارشد مدیریت سال ۱۳۹۸

حل تشریحی ریاضی و آمار ارشد ۱۳۹۸

دانلود حل تشریحی ریاضی و آمار ارشد ۱۳۹۸ رشته مدیریت

************************************

روش خواندن و مطالعه درس ریاضیات عمومی در کنکور ارشد مدیریت :

برای خواندن درس ریاضی ابتدا شرح درس را بخوانید و مثال های هر سرفصل را حل کنید و نکات مهم را یادداشت کنید. سپس به سراغ تست ها بروید و سعی کنید بدون نگاه کردن به پاسخ ها آن ها را جواب دهید. تست هایی که برایتان دشوار است را علامت گذاری کنید تا در دوم مطالعه به آن ها مراجعه کنید و خود را محک بزنید ، سپس پاسخ آن ها را بخوانید و دوباره خودتان آن ها را حل کنید.

 

روش خواندن و مطالعه درس آمار و احتمالات در کنکور ارشد مدیریت :

مهمترین نکته در مورد درس آمار در کنکور ارشد مدیریت این است که پاسخگویی به سوالات نیازمند سرعت عمل زیاد است و این فقط با تمرین و تست زنی زیاد امکان پذیر است. بنابراین بعد از خواندن هر مبحث و خلاصه برداری بروید سراغ مرحله سوم یعنی تست زنی. زمان زیادی به تست زنی اختصاص دهید تا بر مطلب کاملا مسلط شوید. راه های میانبر را یاد بگیرید تا در کمترین زمان بتوانید به سوالات پاسخ دهید.

 

معرفی منابع کنکور ارشد مدیریت

« ریاضیات عمومی »

توصیه مهمی که به داوطلبین داریم این است به جای اینکه درسنامه های طولانی بخوانید ولی نتیجه نگیرید یک منبع مهم بخوانید و مکرر تمرین کنید تا به سطح آمادگی بالایی برسید برای این کار سعی کنید منابع موسسه حسابداران برتر را تهیه کنید که کاملا رویکرد تستی دارد و برای قبولی شما بسیار مفید خواهد بود. 

دقت کنید : منابع ارشد مدیریت موسسه حسابداران برتر برای کسانی مفید می باشد که حداقل ۲۰ درصد از مطالب رشته حسابداری را بلد باشند و گرنه از تهیه این کتاب خودداری کنند چون سطح کتاب بالا می باشد و ویژه کنکور ارشد مدیریت.

 

 « آمار و احتمالات »

اما روش مطالعه درس آمار برای کنکور ارشد مدیریت : در مرحله اول هرسرفصل را بخوانید بطوری که بتوانید طبقه بندی مناسبی از هر مبحث در ذهن خود ایجاد کنید ، و ارتباط بین فرمول ها را درک کنید. سپس در مرحله دوم خلاصه ای از نکات و فرمول های آن بنویسید که برای دوران مرور به مشکل برنخورید. خلاصه شما باید تمام فرمول ها و نکات اساسی فصل را در برگیرد. برای قسمت هایی که مطلب برای شما مبهم است در کنار فرمول و نکته یک تمرین یا مثال بنویسید تا بلافصله با دیدن آن، مطلب برای شما یادآوری شود. سعی کنید خلاصه یرداری شما حجیم و زیاد نشود که در دوران مرور زمان زیادی را به هدر ندهید.

 

چگونه از محصولات جدید در زمینه ارشد مدیریت مطلع شویم؟ 

توصیه می کنیم برای مطلع شدن از مطالب بروز در مقطع کنکور ارشد مدیریت ، از طریق تلگرام به شماره ۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷ پیام دهید تا لینک کانال ارشد حسابداری و مدیریت را برای شما ارسال کنیم تا با عضویت در این کانال ، از مطالب جدید ما با خبر شوید. 

 

کار اختصاصی از گروه آموزشی حسابداران برتر

حل تشریحی ریاضی و آمار ارشد مدیریت ۱۳۹۸

************************

سوالی دارید تلگرامی از پشتیبانی ما بپرسید :

۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷

************************

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا