دانلود حل تشریحی کنکور ارشد حسابداری سال ۹۷

حل تشریحی کنکور ارشد حسابداری ۹۷

دانلود حل تشریحی کنکور ارشد حسابداری ۹۷ رشته حسابداری 

************************************

روش خواندن و مطالعه دروس تخصصی حسابداری در کنکور ارشد حسابداری :

در درجه اول برای مطالعه کتب تخصصی کنکور ارشد حسابداری باید از درس حسابداری مالی شروع کنید و در آخر به حسابرسی ختم کنید چون حسابرسی تشریحی تر می باشد. برای یادگیری دروس لازم نیست منابع زیاد را مطالعه کنید کافی نکته های تستی را بلد باشید به راحتی کنکور را پشت سر می گذارید در کتاب های لقمه طلایی نکته های ناب کنکور ارشد و دکتری حسابداری نگارش شده است که شما را در کنکور ارشد بسیار مفید خواهد بود.

 

جهت کسب اطلاع از کارنامه داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد در گرایش های مختلف رشته حسابداری سال های گذشته می توانید به لینک زیر مراجعه کنید : 

رتبه های قبولی داوطلبین کنکور ارشد حسابداری

 

معرفی منابع کنکور ارشد حسابداری

 

« حسابداری مالی »

ضریب این درس برای رشته حسابداری (۳) و برای رشته های حسابرسی و حسابداری مدیریت (۲) بوده و به دلیل ضریب بالای آن و آشنایی نسبی اکثر دانشجویان با این درس از اهمیت بالایی در آزمون برخوردار می‌باشد. این درس تحت عناوین مختلف (مباحث جاری، اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری دولتی و حسابداری پیشرفته) در طول چند ترم حدوداً در قالب ۳۲ واحد در دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود و تعداد سوالات آن در کنکور کارشناسی ارشد ۲۵ سؤال می باشد.

بیشتربخوانید : دانلود کتاب لقمه طلایی حسابداری مالی ویژه ارشد // منبع ارشد حسابداری

« حسابداری صنعتی »

در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری دارای ضریب ۲ می باشد که ۲۵ سوال را به خود اختصاص داده است. حسابداری صنعتی در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری جزء دروسی است که برای داوطلبان نسبتا دشوار است.

یادگیری درس حسابداری صنعتی اصلا سخت و دشوار نیست، بطور کلی می توان گفت برای یادگیری این درس نیازی نیست مطالب را حفظ کنید بلکه یکبار مبحث را بصورت کلی بخوانید و سپس در دور دوم بر جزئیات تأکید بیشتری کنید. یعنی در واقع هر فصل صنعتی یک مطلب کلی دارد که با درک آن تعداد زیادی از تست ها قابل حل هستند. بنابراین لازم نیست این درس را خط به خط حفظ کنید .

بیشتربخوانید : دانلود کتاب لقمه طلایی حسابداری صنعتی ویژه ارشد // منبع ارشد حسابداری

 

« حسابرسی »

حسابرسی در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری دارای ضریب ۲ است و ۲۵ سوال را به خود اختصاص می دهد. حسابرسی مصداق اصلی این جمله است که  ” پول خوشبختی نمیاره ولی نداشتنش بدبختی میاره   یعنی ازآن دروسی است که اکثر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد حسابداری درصد خوبی از آن بدست می آورند ، بنابراین رتبه ساز نیست اما اگر آن را رها کنید قطعا رتبه بدی خواهید داشت.با توجه به اینکه سوالات حسابرسی اغلب تکرار می شود ولی هیچ وقت قابل پیش بینی ۱۰۰ درصد نیست. در کنکورهای اخیر سبک سوالات تغییر کرده و سوالات مفهومی تر شده است لذا خواندن منابع با کیفیت خیلی می تواند شما را در جهت قبولی با رتبه خوب یاری دهد.

بیشتربخوانیددانلود کتاب لقمه طلایی حسابرسی ویژه ارشد // منبع ارشد حسابداری

 

« آمار و احتمالات »

اما روش مطالعه درس آمار برای کنکور کارشناسی ارشد حسابداری: در مرحله اول هرسرفصل را بخوانید بطوریکه بتوانید طبقه بندی مناسبی از هر مبحث در ذهن خود ایجاد کنید، و ارتباط بین فرمول ها را درک کنید. سپس در مرحله دوم خلاصه ای از نکات و فرمول های آن بنویسید که برای دوران مرور به مشکل برنخورید. خلاصه شما باید تمام فرمول ها و نکات اساسی فصل را در برگیرد. برای قسمت هایی که مطلب برای شما مبهم است در کنار فرمول و نکته یک تمرین یا مثال بنویسید تا بلافصله با دیدن آن، مطلب برای شما یادآوری شود. سعی کنید خلاصه یرداری شما حجیم و زیاد نشود که در دوران مرور زمان زیادی را به هدر ندهید.

بیشتربخوانید : دانلود کتاب لقمه طلایی آمار و احتمالات ویژه ارشد // منبع ارشد حسابداری

 

« ریاضیات عمومی »

توصیه مهمی که به داوطلبین داریم این است به جای اینکه درسنامه های طولانی بخوانید ولی نتیجه نگیرید یک منبع مهم بخوانید و مکرر تمرین کنید تا به سطح آمادگی بالایی برسید برای این کار سعی کنید منابع موسسه حسابداران برتر را تهیه کنید که کاملا رویکرد تستی دارد و برای قبولی شما بسیار مفید خواهد بود. 

دقت کنید : منابع ارشد حسابداری موسسه حسابداران برتر برای کسانی مفید می باشد که حداقل ۲۰ درصد از مطالب رشته حسابداری را بلد باشند و گرنه از تهیه این کتاب خودداری کنند چون سطح کتاب بالا می باشد و ویژه کنکور ارشد حسابداری.

بیشتربخوانید دانلود کتاب لقمه طلایی ریاضیات عمومی ویژه ارشد // منبع ارشد حسابداری

 

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته حسابداری در دانشگاه های سراسری :

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته حسابداری متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

 

کار اختصاصی از گروه آموزشی حسابداران برتر

حل تشریحی کنکور ارشد حسابداری ۹۷

************************

سوالی دارید تلگرامی از پشتیبانی ما بپرسید :

۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷

************************

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا