دانلود حل تشریحی حسابرسی کنکور ارشد حسابداری سال ۹۷

حل تشریحی حسابرسی ارشد ۹۷

دانلود حل تشریحی حسابرسی ارشد ۹۷ رشته حسابداری 

************************************

روش خواندن و مطالعه درس حسابرسی در کنکور ارشد حسابداری :

حسابرسی، درس کاملا توصیفی است و دارای نکات بسیار زیاد. سعی کنید این درس را به اواخر برنامه خود موکول کنید که بتوانید نتیجه مطلوبی از آن بگیرید. برای مطالعه این درس پس از انتخاب منبع ، سعی کنید فقط یک دور آن را مطالعه کرده و سرفصل های مهمتر را با دقت بیشتری بخوانید و سریع به سراغ تست ها بروید. سعی کنید در غربال تست ها به سراغ مجموعه ها و تست های خاص بروید.

جهت کسب اطلاع از کارنامه داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد در گرایش های مختلف رشته حسابداری سال های گذشته می توانید به لینک زیر مراجعه کنید : 

رتبه های قبولی داوطلبین کنکور ارشد حسابداری

 

معرفی منابع کنکور ارشد حسابداری

« حسابرسی »

حسابرسی در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری دارای ضریب ۲ است و ۲۵ سوال را به خود اختصاص می دهد. حسابرسی مصداق اصلی این جمله است که  ” پول خوشبختی نمیاره ولی نداشتنش بدبختی میاره   یعنی ازآن دروسی است که اکثر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد حسابداری درصد خوبی از آن بدست می آورند ، بنابراین رتبه ساز نیست اما اگر آن را رها کنید قطعا رتبه بدی خواهید داشت.با توجه به اینکه سوالات حسابرسی اغلب تکرار می شود ولی هیچ وقت قابل پیش بینی ۱۰۰ درصد نیست. در کنکورهای اخیر سبک سوالات تغییر کرده و سوالات مفهومی تر شده است لذا خواندن منابع با کیفیت خیلی می تواند شما را در جهت قبولی با رتبه خوب یاری دهد.

بیشتربخوانید : دانلود کتاب لقمه طلایی حسابرسی ویژه ارشد // منبع ارشد حسابداری

 

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته حسابداری در دانشگاه های سراسری :

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته حسابداری متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

 

کار اختصاصی از گروه آموزشی حسابداران برتر

دانلود حل تشریحی حسابرسی ارشد ۹۷

************************

سوالی دارید تلگرامی از پشتیبانی ما بپرسید :

۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷

************************

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا