حل تشریحی حسابداری مالی و صنعتی کنکور ارشد مدیریت سال ۱۳۹۵

حل تشریحی حسابداری مالی و صنعتی ارشد ۱۳۹۵ مدیریت

دانلود حل تشریحی حسابداری مالی و صنعتی ارشد ۱۳۹۵ رشته مدیریت

************************************

روش خواندن و مطالعه درس حسابداری مالی در کنکور ارشد مدیریت :

با توجه به اینکه این درس در کنکور ارشد مدیریت به صورت ترکیبی به همراه حسابداری صنعتی می باشد لذا داوطلبین فکر می کنند که از درجه اهمیت کمتری برخوردار می باشد و لذا خیلی ها این درس را مطالعه نمی کنند در حالی که این درس درس یکی از راحت ترین درس ها برای دانجشویان رشته مدیریت می باشد. مجموعاً ۱۵ تست میاد که خیلی راحت می توانید با روش نکته خوانی و تست زنی این مطالب را راحت جمع بندی کنید دنبال درسنامه های طولانی نباشید و فقط تست های مهم ارشد حسابداری را کار کنید. (همین قدر کفایت می کند.)

روش خواندن و مطالعه درس صنعتی در کنکور ارشد مدیریت :

برای درس حسابداری صنعتی که همراه حسابداری مالی چند تست مطرح می شود نیز سعی کنید کتاب های ترم دانشگاه را چند دور مرور کنید سوالات متوسط به پایین طرح می شود و به راحتی قابل پاسخ گویی می باشد سعی کنید به دور از هر گونه استرس تست ها را جواب دهید تا رتبه خوبی را برای خودتان در کنکور ارشد مدیریت کسب کنید. 

 

معرفی منابع کنکور ارشد مدیریت

« حسابداری مالی »

توصیه مهم موسسه ما به شما این است که کتابی را مطالعه کنید که چیزی به علم شما اضافه کند نه هر کتابی را مدام بخوانید ولی یک تست هم نتوانید بزنید. 

دقت کنید : ۱- برای درس حسابداری مالی کتاب های لقمه طلایی حسابداران برتر می تواند برای شما خیلی مفید باشد. ۲- کتاب حسابداری میانه ۱ جمشید اسکندری. ۳- کتاب تست های چهارگزینه ای استاندارد حسابداری ایران جمشید اسکندری.

 

 « حسابداری صنعتی »

برای درس حسابداری صنعتی از سوالات آزمون حسابداران رسمی استفاده نکنید چون سوالات حسابداری صنعتی شما در حد حسابداری نیست و لذا ضرورتی ندارد آنها را تمرین کنید. 

دقت کنید : ۱- برای درس حسابداری صنعتی کتاب های لقمه طلایی حسابداران برتر می تواند برای شما خیلی مفید باشد. ۲- کتاب حسابداری صنعتی ۱ قسیم عثمانی. ۳- کتاب حسابداری صنعتی ۱ علی اصغر فرج زاده.

 

چگونه از محصولات جدید در زمینه ارشد مدیریت مطلع شویم؟ 

توصیه می کنیم برای مطلع شدن از مطالب بروز در مقطع کنکور ارشد مدیریت ، از طریق تلگرام به شماره ۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷ پیام دهید تا لینک کانال ارشد حسابداری و مدیریت را برای شما ارسال کنیم تا با عضویت در این کانال ، از مطالب جدید ما با خبر شوید. 

 

کار اختصاصی از گروه آموزشی حسابداران برتر

حل تشریحی حسابداری مالی و صنعتی ارشد مدیریت ۱۳۹۵

************************

سوالی دارید تلگرامی از پشتیبانی ما بپرسید :

۰۹۱۱۷۴۱۵۲۸۷

************************

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا